Allt du är...

Seg dag idag. Jag är så sjukt trött nu för tiden. Ska iaf bli skönt att börja nya jobbet på måndag.
Julhysterin närmar sig och julkänslan förtvinar. Ingen snö. Varför skall man aldrig lära sig?  Nej, jag ska fan köpa julklappar till nästa år redan i mellandagarna. De tre sista åren har jag handlat Alla klappar runt den 23e, lite i sista stund. Men alla gillar väl lite extra stress, eller hur?

Hmpf. Tänkte inte skriva så mycket mer. För idag blir det en liten musik-kavalkad, flera låtar med andra ord. Det kommer komma upp några fler Loke-låtar inom kort. Missat 2 bra, men jag vill inte göra en oändlig lista. Loke är undergroundvisornas härskare med klockrena texter, väldigt träffande... ENJOY!

Loke - Allt du är



Loke - Ingen och Jag



Loke - Dialog mellan älskande, del X





ENJOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0