Glädje. Snö. Snart nytt år och Grattis.

Jag vet inte vad det är. Men jag ser fram emot veckan som kommer, julafton har jag inte så mycket för, jag gillar inte att få presenter. Men annars har jag riktig julstämning. Som jag nämnt åtskilliga gånger tidigare, snö har en bra effekt på mig.

Det är snart nytt år, vilket innebär en ny start, har mycket planerat och jag är jättemotiverad och taggad att uppnå alla mina mål.

Sen vill jag passa på att "offentligt" Gratulera en kär vän.

Grattis Linda till barnet, lilla Felix. Otroligt söt.
Det är sådana här stunder som man faktiskt blir, och får bli väldigt avundsjuk på att själv få en liten knodd, jag hoppas då det inte är alltför avlägset, även om jag vill fixa i ordning mitt liv mycket mer innan det sker! :)

Men återigen. Grattis! :)

Här kommer en riktigt bra låt. Och jag postar in texten under också.

Sebastian Bach(Skid Row) - By Your Side


"So long my dear departed
Where did you go?
I can't believe your gone and
The nights go on so slow

I'm missing you each morning
Days gone by
Again I feel the longing
To look you in the eye

You know I never let you go
You know I never hurt so bad
And if it takes a thousand years
I will be right there by your side

You know I never let you go
When I lost you I was blind
And every time I catch my tear
I will be right there by your side

I feel you when you're watching
From afar
To young to leave me standing
I wonder where you are

The precious time we spent
The fondest memories
I hold on to the promise
That you made to me

I stare into his eyes
And then I see your face
Undying love inside
A love you can't replace

You're looking down with pride
Let me show what I can't tell

So long my dear departed
Where did you go?
I can't believe you're gone and
My life goes on so slow"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0