Irritation.

Det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen, ber om ursäkt, inte för att det är direkt många som läser men ändå. Har inte riktigt haft tid, lust eller ork att skriva något.

Började nya jobbet i måndags. Det har inte gått så jättebra, börjar väl få in tekniken, men inte sålt något alls ännu. Förstår dock ej varför det är så svårt, vi säljer till småföretagare och med våra erbjudanden kan de tjäna hundralappar i månaden, vilket är god företagsamhet. Det kan inte gå bra för de företagen alltså...

Igår så stukade jag foten rejält, så idag har man gått runt som Quasimodo.

Tiden går dock rätt fort på jobbet. Jag testar nog denna vecka, och nästa vecka ut, eller ja, året ut...Har jag inget sålt eller fått in tekniken så tror jag nog att jag skall söka vidare. Har ju en bekant som tipsade mig om hennes jobb. Ringa till befintliga kunder, fast månadslön+provision, vilket är säkrare.

Vad sker mer i veckan då? Ja, bara jobba. Jobba på andra jobbet i helgen, ska dock se om jag kan börja tidigare typ på lördag och sluta tidigare, så man får lite julshopping avklarad...Varför skall jag alltid vara ute i sista stund? Ja, beror väl oftast på att jag inte är så bra på att spara undan pengar, så jag får shoppa för de pengarna som jag får den 23e. Men i år skall jag iaf ha en säker lista på exakt vad jag skall köpa...

Känns rätt overkligt att det bara är 1 vecka imorgon kvar till Julafton, ser faktiskt fram emot det. Fira hemma med bara närmsta familjen, slippa släkten. Hoppas att snön ligger kvar så vi får en VIT jul i år :)

Utöver det så var det ingenting. Något som muntra upp mig idag, förutom Emelies pepp och stöd i allt jag gör, du är awesome, nej just det, beawesome. Så är det en låt som jag fallit pladask för.

Denna låt kommer från deras nya platta "Tinnitus Sanctus".

Tillåt mig presentera.

Edguy - Ministry of Saints


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är också beaaaaaaaaaaaaavesome :D

2009-12-16 @ 22:31:56
URL: http://wiljestark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0