Lördag...

Det var ett tag sedan man skrev. Och mindre lär det bli snart. Om inget speciellt händer. Var ute med en gammal vän igår och några andra gamla halvbekanta som han känner. Vi hade faktiskt riktigt roligt. Var på Medusa, i gamla stan, första gången, men blir nog dit fler gånger, bra musik och schyssta lokaler. Som Sjätte tunnan, fast större och bättre musik.

Jag var på arbetsintervju i fredags, och jag fick jobbet, såklart. Dock är det helt provisionsbaserad lön, men det är schyssta tävlingar, kanske inte jättelätt att sälja men det borde gå. Säljer endast till företagskunder och det är väldigt bra saker så.

Körde i 12mm, försökte få in tunnlarna men de sprack nog lite så väntar tills det läkt lite mer än i dagsläget, för svullet.  Så, men jag ska inte säga upp mig från mitt andra jobb, så jag ska jobba 7 dagar i veckan med start den 14e nu.

Idag blir det en tunggunglåt.

All Shall Parish - Day of Justice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0