Onsdag...

Jag har inte mycket att säga längre känns det som. Stör mig otroligt på ouppfostrade människor. Var dock fint väder idag, så gjorde inte så mycket att jag stod ute och jobbade. Dock väldigt kallt, men det är uppfriskande. Gillar verkligen arbetskamraterna, ett schysst gäng har vi blivit nu, riktigt roligt att jobba.

I helgen, ja, på fredag ska jag gå ut på krogen, för första gången på evigheter typ, får se var vi hamnar. Kanske ut på lördag, men blir nog ta det lugnt då.

Vad skall man säga, eller göra? Körde i 10mm i öronen idag, ska köra i 12orna imorgon, det borde örat palla, detta gick asenkelt och känns nästintill läkt så. Ska få 12mm tunnlar på fredag, som också skall sitta i på fredag kväll har jag bestämt mig...

Hmpf vad mer? Ja, ska bli roligt att träffa Erica också på fredag, en snabbis och återlämna några 2,6 ringar jag lånade av henne förut! :) Sen längtar jag till jag skall pierca mig igen. Ska pierca tungan i mellandagarna eller efter nyår. Sen skall Erica få pierca snakebite på mig, lite beroende på piercingpolicyn på mitt företag, ska kolla med bossen först.

Dagens låt blir lite nostalgi...

Dream Evil - The book of heavy metal


Kommentarer
Postat av: Berra

hihi i löv ya

2009-12-03 @ 23:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0