Snö och de sju små mulna molnen.

Börjar bli lite less på oproffsig personal. Min chef säger "Var där och där då, det är  viktigt att alla kommer och är i tid" hon är själv en timme sen, det blev bara jag och EN till som jobba, av ca 10 pers. Irriterande.

Sen är jag sur över Vårdcentralen också, ringer i torsdags, lämnar mitt mobilnr, de ringer upp och då håller de på att göra om, så de tar bara akutbokningar, och säger att jag skall återkomma på måndag, ringer idag, de ringer upp då tar de bara akutbokningar och man måste ringa husläkaren för att få en normal tid(Jag har inte varit på VCT sen jag var typ 13, men jag kommer iaf ihåg namnet) så NU har jag fått ett direktnr jag ska ringa imorgon bitti för att boka tid. Suck.

Sov inget inatt heller, så det var lagom skoj att stå ute i regnet och jobba. Sen sov jag middag, eller, jag skulle powernappa, men jag är oskillad på det, somnade 6 timmar istället. Men jag är fortfarande trött så jag lär väl kunna somna utan vidare problem sen! :)

Dagens låt:

Dia Psalma - Kalle Iskall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0