Upptrappning...

Snö. Underbara snö. Den ligger fortfarande kvar. Jag minns inte när vi hade det såhär vitt senast. Äntligen, vågar man hoppas på en VIT julafton tro?

Skulle jobbat idag, men känner mig krasslig så hoppade över, jag och en till skulle coacha några nykomlingar, hade fått lite bättre timlön idag och imorgon då, men jag har ingen lust att dra på mig någon sjukdom just nu så jag hoppade det, han sa att han klarade av de själv.

Idag fyller farsan 49 år, han börjar bli en liten gubbe. Haha. Så vi skall ge honom lite presenter sen och så, funderar på om man skall åka och handla lite annat inför veckan, ska till Jula i Kungens Kurva eventuellt, de har broddar där man kan sätta på skorna, sjukt bra är dem, vi har sådana, eller farsan har, som jag har lånat, och man kan gå i isbackar utan att halka, och de kostar max 99:-, ett riktigt fynd och bra investering.

Dagens låt idag blir lite annorlunda, jag vet inte ens vilken genre det hör tiill, typ screamo? Haha. Inte vanligen min musikstil, men denna låten har fastnat i huvudet, och det stör mig så otroligt mycket egentligen.

Bullet for my Valentine - Tears don't fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0