Torsdag...

Idag har varit en bra dag. Nästan rakt igenom. Jag slog nog säljrekordet för 1 dag, rekordet innan, mig veterligen, var 7 sälj på 1 dag, jag fick 9 idag. 20 på 1 vecka, och jag har fått 14 på 2 dagar. Så 7 st imorgon vore inte helt fel :) Skönt att man får dessa pengar till jultiden också...

Första advent på söndag, om jag inte är helt fel ute, är det någon som tagit fram pyntet, ljuset och köpt vitmossa? Pepparkakor och julmust.

Ja, jag är ännu gladare faktiskt. En väldigt snäll och rar vän och jag diskuterade lite, och hon sa att hon pratade med sin far, och jag frågade vad han jobbade med. Markentrepenad sa hon, och jag frågade, nästan mest på skämt först om de sökte lärlingar eller folk, och hennes far blev så glad över mitt initiativ så jag står först i kön, så fort något kommer upp skulle han ringa, jag hoppas det blir tillsvidare och inte bara några veckor här och där, för skulle behöva ett stabilt heltidsjobb, men jag tar vad jag får i timmar, det är då bättre än mitt nuvarande jobb om jag inte ska stressa ihjäl mig.

Vad mer. hmpf. Jobba i helgen också, eller lördag iaf, tror det kan gå grymt bra faktiskt, får köra på som fan. Sen imorgonkväll blir det halvt fredagsmys, och sen på lördag kväll extra mkt lördagsmys. God mat, god dricka, och sen skall jag försöka få ned en del filmer som man kan glo på, några förslag kanske?

Så håller vi alla tummarna för att det blir fint väder imorgon, och på lördag, söndag får det gärna regna på, det gör inte mig något, då tänker jag ändå spendera halva dagen i sängen.

Nåväl, det var allt från mig just nu. Och här kommer dagens låt...

Ozzy Osbourne - Ironman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0