"You have a bird po diig!"

Ja, vad ska man säga om dagen? Rätt händelselös. Jobbade i centralen idag. Sjukt fint med alla stånd som kommit upp under natten, eller tidiga morgonen kanske det är? Nåväl. Snyggt var det iaf. Gick förbi ett stånd som sålde t-shirts till småbarn, sådana stunder som får en att önska att man själv hade en knodd. Men den dagen kommer väl kanske så småningom...

Det gick inget vidare idag, folk var inte direkt intresserade och jag var rätt hes och har bränt sönder mig i gommen. Så var det bara hem och sen slappa. Nu ska jag snart sätta på "Flickan som lekte med elden", så får vi se om den är lika bra som föregångaren.

Jag måste ju hitta en dagens låt också...Det kommer längre ned i inlägget...

Jag ska jobba hela veckan. Ska bli skönt på ett sätt, fast hoppas på att hitta något mer fast, lite heltid, bättre pröjs. Vet ju redan nu hur jag skall ha min lägenhet haha.

Nåväl. Inget mer att säga för stunden...

Volbeat - A broken man and the dawn


Kommentarer
Postat av: Anonym

"alla stånd som kommit upp under natten"

"nu ska jag snart sätta på flickan"

"det kommer"

"något mer fast"

2009-11-28 @ 22:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0