Gott nytt år och god fortsättning?

Det känns som att det faktiskt var en evighet sedan jag skrev något sist. Har väl helt enkelt inte haft något att skriva, eller haft lust eller ork.

Julen och Nyår passerade väldigt fort, rätt skönt faktiskt. Skönt att det är nytt år. Har massor av mål att uppnå, och jag är sjukt taggad. På måndag blir det hårdköra.

Hade ni några nyårslöften? Det kanske tycks rätt fjompigt, men att sätta upp mål i livet är väl egentligen en livsnödvändighet? Utan mål, vad har man då? Sen om jag har uppnått allt till nästa nyår är att se, men åtminstone 1 av sakerna skall vara uppnådda.

Har varit sådär halvslappt nu, varit ledig just över julhelgen och nyårshelgen, jobbade i mellandagarna, måste verkligen hitta ett nytt jobb, det värker seriöst i fingrarna att stå ute i typ 10 minusgrader i 4 timmar. Inte skönt.

Jag undrar om folk fick mina nyårshälsningar igår. Skickade först, rätt tidigt ett "humoristiskt" sms, sen ett mer seriöst vid 12 snåret.

Nåväl, nu står det still. Skall faktiskt sätta mig och söka jobb...på NYÅRSDAGEN.

Här har ni dagens låt. Enjoy.

Dark Tranquility - White Noise, Black Silence


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0